Reklama porównawcza, czyli jaka?

DGP_Magdalena Podbielska_reklama porównawcza, czyli jaka?

Rekama porównawcza to skuteczne narzędzie marketingowe przyciagające klentów. Planując kampanię promocyjną z jej wykorzystaniem nalezy jednak pamiętać o wymogach, jakie stawia ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Aplikant radcowski Magdalena Podbielska w artykule dla Tygodnika Gazety Prawnej z 17 lutego 2017 r. wskazuje jakie warunki musi spełnić taka reklama, czy można posługiwać się w niej znakami towarowymi konkurentów, jakie kary grożą przedsiębiorcy jesli reklama okaże się nieuczciwa i w reszcie jak można bronić się w sytuacji, kiedy konkurent wyemituje nieprawidziwą reklamę porównawczą.

 

DGP_Magdalena Podbielska_reklama porównawcza

Poprzedni artykuł
Następny artykuł