Zarządzenie reklamacjami

Profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym zadowoleniu klienta, dzięki któremu postrzeganie danej marki może znacznie wzrosnąć i zaskarbić firmie zaufanie. Aby stawić czoło niejasnym regulacjom prawnym z zakresu reklamacji, 30 stycznia r. pr. Przemysław Rybicki przeprowadził warsztaty pt. „Klient ma zawsze racje”, czyli czy zawsze musimy uznawać reklamacje.

W programie warsztatów znalazły się m.in. takie zagadnienia jak: różnice między wadą, rękojmią i gwarancją; reklamacje B2C i B2B; zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji; najczęściej popełniane błędy; praktyki związane z obsługą reklamacji kwestionowane przez Prezesa UOKiK.

Dziękujemy uczestnikom za liczne przybycie i organizatorowi – Puls Biznesu Konferencje – za współpracę.

 

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł