R. pr. Małgorzata Kozak dla „Branży Dziecięcej” o ograniczeniu sprzedaży przez Internet

27.09 MKO sprzedaż przez internet branża dziecięca

Organizatorzy sieci dystrybucji próbują ingerować w dystrybucję przez Internet, aby ją ograniczyć. Dzieje się tak dlatego, że sprzedaż online staje się znaczącym kanałem dystrybucji, konkurencyjnym dla sprzedaży tradycyjnej. Jednocześnie wymaga ona mniejszych nakładów, w tym finansowych. Organizatorzy sieci dystrybucji wprowadzają więc do umów klauzule ograniczające tę formę dystrybucji – czy zawsze są one zgodne z prawem? Na to pytanie odpowiada Radca prawny dr Małgorzata Kozak w artykule, który ukazał się na łamach czasopisma „Branża Dziecięca”. 

 

20160927 MKO Branża Dziecięca

20160927 MKO Branża Dziecięca 2

 

 

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł