Telemarketing a nowa ustawa o prawach konsumenta

„25 grudnia 2014 roku weszła w życie nowa ustawa o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), która wprowadziła zmiany m.in. do ustawy Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 243). Przede wszystkim istotna dla odbiorców jest zmiana treści art. 172 ust. 1 Prawa telekomunikacyjnego, który to przepis w obecnym brzmieniu wskazuje, że zakazane jest używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, chyba że abonent lub użytkownik końcowy uprzednio wyraził na to zgodę.”(…)

Zapraszamy do lektury komentarza „Telemarketing a nowa ustawa o prawach konsumenta” adw. Joanny Affre, który ukazał się w serwisie eGospodarka.pl. więcej…

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł