Sprawdź sprzedawcę zanim stracisz pieniądze

Untitled design 68

Dokonując zakupów przez Internet konsument ma możliwość porównywania ofert różnych e-sklepach. Zdarza się jednak, że dokonując wyboru klient zapomina o uprzednim sprawdzeniu sprzedawcy. Takie zaniedbanie może odbić się na stanie jego portfela w sytuacji kiedy nie otrzyma towaru lub będzie on niezgodny z opisem. Brak informacji o siedzibie e-sklepu, bądź jego umiejscowienie poza granicami Polski (np. w Azji) utrudni, a czasem uniemożliwi nie tylko złożenie reklamacji, ale również wszczęcie postępowania przez Prezesa UOKiK.

 

 

Radca prawny Przemysław Rybicki w wypowiedzi dla portalu Interia.pl podkreśla, dlaczego tak istotne jest, aby sprawdzać sprzedawcę internetowego przed zrobieniem zakupów. Zapraszamy do lektury całości artykułu, który ukazał się dnia 18 marca br. na stronie

 

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł