Uwaga na fałszywe opinie w sieci – firmy oszukują klientów

Untitled design 76

Sponsorowane opinie na temat produktu czy usługi pojawiają się coraz częściej na stronach internetowych polskich przedsiębiorców. Opinia napisana przez specjalistę nie jest bezstronna, mimo to polskie prawo nie zabrania wprost tej praktyki. Przedsiębiorca może jednak odpowiadać za takie nieuczciwe działanie na podstawie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji czy ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. R. pr. Przemysław Rybicki w komentarzu dla Rzeczpospolitej nt. astroturfingu wskazuje główne podstawy odpowiedzialności za takie działania oraz problemy związane z kwestiami dowodowymi.

Zapraszamy do zapoznania się z eksperckim komentarzem r. pr. Przemysława Rybickiego, który ukazał się w dniu 7 kwietnia br. w Rzeczpospolitej. Link.

 

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł