Twój zakres obowiązków
- Budowanie i koordynacja współpracy z organizacjami międzynarodowymi, których kancelaria jest członkiem
- Prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Redagowanie dokumentów, pism, wniosków, prezentacji w języku polskim i angielskim (w tym tekstów marketingowych)
- Zarządzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (w tym zagranicznych)
- Archiwizacja dokumentów
- Obsługa połączeń telefonicznych i urządzeń biurowych
- Dbanie o estetykę biura, koordynacja procesu zamówień artykułów biurowych, spożywczych, etc.
Nasze wymagania
- Znajomość angielskiego w stopniu bardzo dobrym (C1) – warunek konieczny (dodatkowa znajomość języka francuskiego będzie atutem)
- Samodzielność
- Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole
- Wysoka jakość pracy i stosowanie wspólnie wypracowanych standardów
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, drukarka, ksero)
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, wielozadaniowość
Oferujemy
- Samodzielne stanowisko
- Pracę w języku angielskim i francuskim (jeśli kandydat (ka) zna ten język
- Przewidywalne godziny pracy
- Jasne zasady komunikacji
- Dofinansowanie do pakietu opieki medycznej
- Wyjazdy szkoleniowo – integracyjne i wyjścia integracyjne
- Szkolenia
- Pizza day
Jeśli jesteś otwarta/-y na takie wyzwanie – wyślij swoje CV na ten adres e-mail: kancelaria@affre.pl