Affe Company Logo

Klient może przywieźć reklamowany produkt do sklepu, choć nie musi

Adwokat Jakub Sadurski wypowiedział się na temat obowiązków przedsiębiorcy w związku z reklamowaniem towarów oraz kosztów z tym związanych: „Wydatek związany z przesyłką towaru do sprzedawcy jest tutaj szkodą wynikłą z tego, że sprzedawca nie wykonał swojego obowiązku”. Dziennik Gazeta Prawna opublikował artykuł „Klient może przywieźć reklamowany produkt do sklepu, choć nie musi” autorstwa Patrycji Otto, dnia 18 kwietnia 2023.

W artykule poruszone zostały kwestie:

  • obowiązków przedsiębiorców wynikające z dyrektywy Omnibus
  • rodzaju zwrotu jaki powinien być zapewniony
  • jak konsumenci mogą egzekwować swoje prawa
  • jakie rozwiązania zostały podjęte przez polskie firmy

Serdecznie zachęcamy do przeczytania wspomnianego artykułu.

Na temat reklamacji towarów znajdziecie Państwo również artykuł z ubiegłego roku pod tytułem „Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące reklamacji towarów” opublikowany na stronie Plus Biznesu.

Zachęcamy do zapoznania się z innymi wpisami na naszej stronie: