Affe Company Logo

100 pytań o sprzedaż B2C

1 stycznia 2023 roku to dzień, w którym zmienią się zasady sprzedaży produktów konsumentom (B2C).

Chcemy odpowiedzieć na Twoje pytania, dlatego przygotowaliśmy cykl #100pytańosprzedażB2C NOWE ZASADY.

Jeśli masz wątpliwości, które dotyczą dyrektyw:
✅ OMNIBUS
✅ TOWAROWEJ
✅ CYFROWEJ
✅ lub nie masz pojęcia, o żadnej z nich, ale sprzedajesz produkty lub usługi konsumentom…
➡ zostaw swoje pytanie w komentarzu na Linkedin lub napisz maila na adres marketing@affre.pl Postaramy się uwzględnić je w naszym cyklu.

Dzisiaj odpowiadamy na pytanie nr #1

Sprzedaję swoje produkty lub usługi konsumentom. Co muszę zmienić od 1 stycznia 2023 roku?
Dokumenty, procedury, komunikaty na stronie www?

W związku z wdrożeniem unijnych dyrektyw przedsiębiorcy powinni dostosować m.in:
👉 regulaminy sklepu internetowego,
👉 formularze reklamacyjne,
👉 procedury reklamacyjne,
👉 oświadczenia gwarancyjne,
👉 formularz odstąpienia od umowy,
👉 informacje na stronie internetowej dotyczące w szczególności: cen promocyjnych, poinformowania konsumentów, czy opinie o produktach są rzetelne i jak przedsiębiorca zapewnia, że komentarze pochodzą od osób, które używały lub korzystały z danego produktu.



🔔 Jeśli nie chcesz przegapić odpowiedzi na kolejne pytania o sprzedaż B2C – zachęcamy Cię do zaobserwowania naszego profilu na Linkedin oraz hasztagu #100pytańosprzedażB2C